ÁLTALÁNOS RENDELÉSI FELTÉTELEK

Általános tájékoztató:
Sok terméket azonnal raktárról tudunk adni, de ez nem minden város esetében igaz. 
A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében érdemes utazás előtt max. 2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni.
Abban az esetben ha csak pár nap van az indulásig és rendelni szeretne, leggyorsabb ha on-line oldalunkat haszálja, kollégáink pár órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot. 
A kártyákat megrendelheti személyesen az irodánkban, az oldalon található kosárba gomb használatával, illetve e-mailben.
A megrendeléssel egyidőben a visszaigazolás szerint a kártyák ellenértékét kell befizetni.
A megrendelt szolgáltatásokat kifizetheti irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával. On-line rendelés esetén a fizetés történhet átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra.
A befizetés megérkezéséről e-mailben értesítjük. On-line rendelés esetén a rendelés nyomon követhető a rendelési oldalon.
Azokról a kártyákról amik esetleg nincsenek raktáron vagy a forgalmazó másként nem bocsátja rendelkezésünkre, egy részvételi jegyet adunk és azt már az adott város repülőterén, vasútállomásain, illetve a turista információs központokban érkezéskor be tudja váltani és így a kártya akár már rögtön használható is.
A kártyák átvételének időpontjáról értesítjük a megadott elérhetőségeken.
Amennyiben a kártyákat postai úton szeretné megkapni, akkor a posta költség – 900.- Ft. – felszámolásra kerül.
A kártyákat ajánlva, tértivevényesen, szükség esetén elsőbbséggel postázzuk.
Amennyiben a kártyákat DHL-lel szeretné megkapni, akkor a költség – 2.900.- Ft. – felszámolásra kerül. 
A kártyákat a DHL futára szálítja ki Önnek a megadott címre. A kártyá átvételére a DHL szabályzata szerint kerülhet sor. 
A kártyák nem visszaválthatók, de amennyiben erre igény merülne föl, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét.