Barion Pixel

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

MIRE JÓK A VÁROSKÁRTYÁK?

MIRE JÓK A VÁROSKÁRTYÁK?

A Városkártyák egy összefoglaló kifejezés, a városlátogatást segítő termékekre. 
Bizonyos termékek kedvezőbb áron beszerezhetőek, vagy azonos árúak, mint a helyszínen.
Vannak termékek, amelyek a helyszínen nem kaphatóak.
Elkerülhető a sorban állás a nevezetességeknél.
A jegyek a repülőtereken vagy állomásokon érvényesíthetőek
Nyelvi nehézségek kiküszöbölése.
Előre tervezhető programok.

HOGYAN TUDOM MEGRENDELNI A KÁRTYÁKAT?

HOGYAN TUDOM MEGRENDELNI A KÁRTYÁKAT?

A kártyákat megrendelheti személyesen vagy weboldalunkon, illetve e-mailben.
Oldalunkon a rendelés előtt külön regisztráció nem szükséges!
Oldalunkon a város és adott termékek kiválasztása után tudja leadni rendelését.
A rendelés után visszaigazolást kap, mely még nem a jegy.
A rendelési  és jegy kiállítási folyamatról külön e-maileket kap, kérjük figyeljea rendeléskor megadott e-mail fiókját.

MENNYI IDŐVEL ELŐRE ÉRDEMES MEGVENNI A KÁRTYÁKAT?

MENNYI IDŐVEL ELŐRE ÉRDEMES MEGVENNI A KÁRTYÁKAT?

A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében, javasoljuk utazás előtt  2-3 héttel rendelni a kiválasztott termékeket, hogy zökkenőmentesen meg tudják kapni. 
Ezen időszakon belül rendelt e-meiles jegyeket akár rendelése napján is megkaphatja, a fizikai kártyák esetében  tájékoztató leveleinket kell figyelemmel kisérni vagy kollégáinkat megkeresni. 
A kártyák egyedi leírásánál talál speciális információkat.

HOGYAN TUDOM FIZETNI A RENDELÉSEM?

HOGYAN TUDOM FIZETNI A RENDELÉSEM?

On-line ügyintézés esetén: a fizetés történhet  azonnali bankkártyás fizetéssel, később átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra. 
Személyes ügyintézés minden jegy esetében megoldható. Irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával tud fizetni.
Kártyákat utánvéttel nem áll módunkba küldeni.

KAPOK VISSZAJELZÉST A BEFIZETÉSEMRŐL?

KAPOK VISSZAJELZÉST A BEFIZETÉSEMRŐL?

On-line rendelés esetén a rendelés nyomon követhető a rendelési oldalon, ahol a rendelés befizetését is ellenőrizheti. 

Bankkártyás fizetés esetén azonnal látja befizetését.
Banki átutalás esetén pár órát kell várni a jóváírásra, melyről külön e-mailben is értesítjük.

 

MIKOR VÉGLEGES A RENDELÉSEM?

MIKOR VÉGLEGES A RENDELÉSEM?

A rendelése akkor lesz végleges, ha a megrendelt kártyák ellenértékéke megérkezik a számlánkra, vagy személyes rendelés esetén készpénzben befizetésre kerül.
Amennyiben megrendeli a kártyák ellenértékéke 6 munkanapon belül nem kerül kifizetésre akkor a rendelését töröljük, melyről értesítjük.
Természetesen rendelését újra leadhatja, vagy jelzésére azt újra aktíváljuk.

MILYEN ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGEK VANNAK?

MILYEN ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGEK VANNAK?

A rendelt termékek átvétele több féle képpen történhet: 
Átvétel irodánkban személyesen
E-mail-ben szeretné megkapni
Postán vagy Fox Poston szeretné megkapni.

Az adott kártyák, jegyek rendelésekor az átvételi módról egyesével tájékoztatót kap és azok külön beállítandóak. A rendelése véglegesítésekor ezekre az információkra kiemelten érdemes figyelni. Kérdés esetén keresse kollégáinkat bizalommal.

 

ITTHON KAPOM MEG A JEGYET / KÁRTYÁT?

ITTHON KAPOM MEG A JEGYET / KÁRTYÁT?

Igen, a jegyek / kártyák túlnyomó részét és a hozzájuk tartozó ismertető anyagot itthon kézbe kapja.
Arra törekszünk hogy ezen termékek sora minél tovább bővüljön, de sajnos mindent mi sem tudunk megoldani. 
Azokról a jegyekről / kártyákról amiket a forgalmazó másként bocsájtja rendelkezésünkre, előfordúl hogy az adott város repülőterén, vasútállomásain, illetve a turista információs központokban érkezéskor tudja felvenni  / érvényesíteni és az első használattal aktíválni. 

MIKORTÓL ÉRVÉNYES A JEGY / KÁRTYA?

MIKORTÓL ÉRVÉNYES A JEGY / KÁRTYA?

A jegyek / kártyák az első felhasználástól érvényesek, az adott város, látnivaló- jegy kibocsájtója által meghatározott intervallumra  ( 1 alkalom, több alkalom, napok, órák, stb).

A kártyára vonatkozó speciális szabályok az adott termék vásárlási tájékoztatójánál megtalálhatóak. 

A kártyáknak van egy áltatános lejárati dátuma is, mely időn belül, el kell kezdeni az első használatot, erről is a tájékoztatóban olvashat vagy kollégáinktól tudnak információt kérni. 

KELL IDŐPONTOT MEGADNOM A FELHASZNÁLÁSRA?

KELL IDŐPONTOT MEGADNOM A FELHASZNÁLÁSRA?

Vannak jegyeink melyek csak akkor biztosítják a soronkívüliséget, belépési lehetőséget az adott nevezetességbe, ha adott napra esetleg időpontra foglalják.
Sok jegy / kártya esetében nem kell időpontot megadni előre a kártyák tetszőleges időpontban felhasználhatóak. A rendelések pontos teljesítése miatt mindíg kérünk várható felhasználási napokat.

A kártyára vonatkozó speciális szabályok a leírásnál vagy az adott termék vásárlási tájékoztatójánál megtalálhatóak. 

VAN TOVÁBBI KÖLTSÉG?

VAN TOVÁBBI KÖLTSÉG?

A kártyákat a feltüntetett áron vásárolható meg további rejtett költség nem terheli.
Amennyiben a kártyákat postai úton / Fox Post szállítással szeretné megkapni, akkor annak költsége felszámolásra kerül.
Amennyiben a kártyákat irodánkban veszi át vagy e-mailes jegyet választ további költség nem terheli.
Amennyiben a kártyákat, jegyeket irodánk nem tudja foglalni, vagy már a megrendeléskor előre láthatóan nem teljesíthető rendelések befizetése esetén, ennek kifizetett díját visszautalja az esetlegesen felmerült banki költségek levonása után. Irodánk, ügyintézési díj felszámolására fenn tartja a jogot.

VISSZAVÁLTHATÓAK A JEGYEK / KÁRTYÁK?

VISSZAVÁLTHATÓAK A JEGYEK / KÁRTYÁK?

A kártyák, belépőjegyek, általánosságban nem visszaválthatók. Erre pontos információ a termék vásárlási tájékoztatójában talál információt. 

Amennyiben erre igény merülne fel, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét. 
A kiállított jegyek, kártyák és már leadott rendelések, kiállított jegyek a szolgáltató feltételei szerint törölhetők, erre ráhatásunk nincs. 
A törlési költségeket is a szolgáltatók határozzák meg, valamint irodánk az ügyintézésért külön költséget számíthat fel.

Átvételi lehetőségek részletesen

A rendelt termékek átvétele több féle képpen történhet.
Az adott kártyák, jegyek rendelésekor az átvételi lehetőségekrő egyessével tájékoztatót kap és azok külön beállítandóak.
Ezekre az információkra a rendelése végén érdemes kiemelten is figyelni.
A rendelése leadása után is van lehetősége ezen változtatni, ebben az esetben kérem keresse kollégáinkat, akik segítenek. 

Átvételi lehetőségek:
Átvétel irodánkban
E-mail-ben szeretné megkapni
Postán szeretné megkapni.
FOX POST Csomagautómata

Átvétel az irodánkban.
A kártyák, jegyek bármely formában is választja (adott napr szóló, bármikor felhasználható, stb) irodánkban bármikor átvehető.

Elektronikusan kérem. 
Az elkészült kártyák, jegyek a rendeléséi fiókjába automatikusan feltöltésre kerülnek.
Ezzel egy időben e-mailes értesítést is kap.
Itt bármikor hozzáférhet, innen ki tudja nyomtatni.
Ezeket a jegyeket külön kérésre e-mailben, a rendelési e-mail címére, kollégánk elküldni Önnek.

FOX POST szállítja ki
Az elkészült kártyákat, jegyeket kollégáink összekészíti és a szükséges dokumentumokkal borítékolja. FOX POST csomag automatába kerül elhelyezésre a csomagja, melyről értesítést kap. A további információkat a FAOX POST közvetlenül Önnek e-mailben küldi. Aznapi kiszállítást nem vállalnak. 

Postán szeretné megkapni.
Az elkészült kártyákat, jegyeket kollégáink összekészíti és a szükséges dokumentumokkal borítékolja.
Postán történő átvétel esetén választhatja a Magyar posta szolgáltatását, ez esetben ajánlott, tértivevény elsőbbségi levélként vagy  a csomag méretétől függően csomagként kerül feladásra. Rendelése véglegesítése előtt kap információt milyen tipusu szállítás lehetséges. A szállítást a posta 24-48 órás határidővel vállalja, erre ráhatásunk nincs.

Postán történő átvétel vagy a FOX POST csomagszállító cég szolgáltatás választása esetén minden nap 13:00-ig tudjuk intézni az aznapi levél vagy csomagfeladást.   

Némi segítség a Kártya Tipusokhoz és rendelésükkor használt szavak magyarázata:

Némi Segítség A Kártya Tipusokhoz És Rendelésükkor Használt Szavak Magyarázata:  
A kiválasztott termékeknél minden esetben megadunk választási lehetőségeket. Ebből kiderülhet a terméket rendeléskor milyen formában tudjuk adni:

Adott napra szóló részvételi jegyet kérek, e-mailben:
– Általában belépőjegyek, kirándulások, városnéző buszok, transzferek, néhány program esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen szereplő napon (pl. 2024. július 10.), a megadott hely nyitvatartási ideje alatt, egyszer bármikor használható a jegy. Városnéző buszok esetén az adott napon elkezdhető és érvényességi időszak alatt ( pl: 24-48-72 óra) használható. 
Az elkészült jegyeket értesítés után oldalunkról ki tudja nyomtatni, a hozzá tartozó információs anyagokkal. Mindenképpen nyomtatva kell vinni a jegyet mert a helyszínen elkérik.  

Adott napra szóló részvételi jegyet kérek, irodában átveszem, postán
–  Általában belépőjegyek, kirándulások, városnéző buszok, transzferek, néhány program esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen szereplő napon (pl. 2020. július 10.), a megadott hely nyitvatartási ideje alatt, egyszer bármikor használható a jegy. Városnéző buszok esetén az adott napon elkezdhető és érvényességi időszak alatt ( pl: 24-48-72 óra) használható.
Az elkészült jegyeket irodánkban kinyomtatjuk a hozzá tartozó információs anyagokkal és úgy veheti át irodánkban vagy postaköltség fizetése esetén postázzuk. 

 

 

Adott napra, időpontra szóló részvételi jegyet kérek, e-mailben:
– Általában belépőjegyek, kirándulások, néhány program esetén fordul elő ez az összes közül legszigorúbb feltételű megnevezés.  A jegyen szereplő napon (pl. Date: 2024. július 10.) és időpontban  (Time: 10:15) érvényes a jegy. Késés esetén elveszíti érvényességét. A feltételeket a helyszín határozza meg. Visszatérítés a jegyre csak a helyszínen intézhető, utólag erre nincs lehetőség. Az elkészült jegyeket értesítés után oldalunkról ki tudja nyomtatni, a hozzá tartozó információs anyagokkal. Mindenképpen nyomtatva kell vinni a jegyet mert a helyszínen elkérik.

Adott napra, időpontra szóló részvételi jegyet kérek, irodában átveszem, postán:
– Általában belépőjegyek, kirándulások, néhány program esetén fordul elő ez az összes közül legszigorúbb feltételű megnevezés.  A jegyen szereplő napon (pl. Date: 2024. július 10.) és időpontban  (Time: 10:15) érvényes a jegy. Késés esetén elveszíti érvényességét, új jegyet kell vásárolni. A feltételeket a helyszín határozza meg. Visszatérítés a jegyre csak a helyszínen intézhető, Utólag erre nincs lehetőség. Az elkészült jegyeket irodánkban kinyomtatjuk a hozzá tartozó információs anyagokkal és úgy veheti át irodánkban vagy postaköltség fizetése esetén postázzuk. 

 

 

Bármikor felhasználható részvételi jegyet kérek, e-mailben:
–  Általában belépőjegyek, városnéző buszok, transzferek, városkártyák, néhány program, közlekedési jegy esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen nem szerepel konkrét felhasználási nap. Az érvényességi időszak alatt / pl: 2024. 01. 01. – 2024. 12. 31. / egyszer bármikor felhasználható, vagy a tájékoztató szerint kiváltható a városban. Erről külön tájékoztatást is adunk. A kiváltás általában még nem az érvényesítés.
Az elkészült jegyet, értesítés után, oldalunkról ki tudja nyomtatni a hozzá tartozó információs anyagokkal. Mindenképpen nyomtatva kell vinni a jegyet mert a helyszínen elkérik. 

Bármikor felhasználható részvételi jegyet kérek, irodában átveszem, postán:
–  Általában belépőjegyek, városnéző buszok, transzferek, városkártyák, néhány program, közlekedési jegy esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen nem szerepel konkrét felhasználási nap. Az érvényességi időszak alatt / pl: 2024. 01. 01. – 2024. 12. 31. / egyszer bármikor felhasználható, vagy a tájékoztató szerint kiváltható a városban. Erről külön tájékoztatást is adunk. A kiváltás általában még nem az érvényesítés.
Az elkészült jegyeket irodánkban kinyomtatjuk a hozzá tartozó információs anyagokkal és úgy veheti át irodánkban vagy postaköltség fizetése esetén postázzuk. 

 

 

Elektronikusan használható JEGY e-mailben küldve: 
–  Általában belépőjegyek, városnéző buszok, transzferek, néhány program, közlekedési jegy esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen nem szerepel konkrét felhasználási nap. Az érvényességi időszak alatt / pl: 2024. 01. 01. – 2024. 12. 31. / egyszer bármikor felhasználható a  megvásárolt időszakra( pl: 24-48-72 óra), vagy a tájékoztató szerint kiváltható a városban. Erről külön tájékoztatást talál a jegyen. A kiváltás általában még nem az érvényesítés.
Az elkészült jegyek, értesítés után, oldalunkon elérhető pdf formátumban. Telefonra lementhető és onnan bemutatható, nem kötelező a jegy nyomtatása. A jegy nyomtatva is használható.

 

Elektronikusan használható KÁRTYA e-mailben küldve:
–  Általában A VÁROSKÁRTYÁK  (Pass – Card – Explorerek) esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyen nem szerepel konkrét felhasználási nap. Az érvényességi időszak alatt / pl: 2024. 01. 01. – 2024. 12. 31. / egyszer bármikor felhasználható a  megvásárolt időszakra( pl: 24-48-72 óra), vagy a tájékoztató szerint kiváltható a városban. Erről külön tájékoztatást talál a kártyán. A kiváltás általában még nem az érvényesítés.
Az elkészült kártya, értesítés után, oldalunkon elérhető pdf formátumban. Telefonra lementhető és onnan bemutatható, nem kötelező a jegy nyomtatása. A jegy nyomtatva is használható.

 

Magát a terméket kérem, /átveszem az irodában , postán: 
–  Általában belépőjegyek, városkártyák, városnéző buszok, transzferek, közlekedési jegyek és néhány program esetén fordul elő ez a megnevezés.
A jegyet, kártyát fizikai formátumban / mágnes csíkos, QR kódos vagy vonalkódos termék/ adjuk át. Érvényességi idő alatt egyszer bármikor használható a megvásárolt időszakra( pl: 24-48-72 óra). A kártyákat eredetiben, külföldről rendeljük. Irodánkban a hozzá tartozó információs anyagokkal és így veheti át irodánkban vagy postaköltség fizetése esetén postázzuk. 

 

További kérdés esetén, keresse kollégáinkat bizalommal.

Általános tájékoztató

Általános tájékoztató:
A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében, érdemes utazás előtt  2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni. 
Amennyiben ezen határidőn belül rendel az e-meiles jegyeket akár rendelése napján is megkaphatja, a fizikai kártyák rendelésekor érdemes tájékoztató emailjeinket figyelemmel kísérni vagy kollégáinkat megkeresni. 
A kártyák egyedi leírásánál talál speciális információkat.

Sok terméket azonnal raktárról tudunk adni, de ez nem minden város esetében igaz.
Abban az esetben ha csak pár nap van az indulásig és rendelni szeretne, leggyorsabb ha on-line oldalunkat haszálja, kollégáink pár órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot vagy már az elkészült jegyeket küldik Önnek.

A kártyákat megrendelheti:
személyesen az irodánkban,
az oldalon található on-line rendelési felületen,
illetve e-mailben.

A megrendeléssel egyidőben a visszaigazolás kap. A kártyák ellenértékétnek befizetése után tudjuk  jegyeit / kártyáit elkészíteni. 

A megrendelt szolgáltatásokat kifizetheti
irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával.
On-line rendelés esetén a fizetés történhet közvetlenül az oldalon bankkártyáva, banki átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra.
A befizetés megérkezéséről e-mailben értesítjük.
On-line rendelés esetén a rendelés nyomon követhető a rendelési oldalon.

Kártyákat utánvéttel nem áll módunkba küldeni.

Azokról a kártyákról amik esetleg nincsenek raktáron vagy a forgalmazó másként nem bocsátja rendelkezésünkre, egy részvételi jegyet adunk és azt már az adott város repülőterén, vasútállomásain, illetve a turista információs központokban érkezéskor be tudja váltani és így a kártya akár már rögtön használható is.

A kártyák átvételének időpontjáról értesítjük a megadott e-mailes elérhetőségeken.
Amennyiben a kártyákat postai úton vagy Fox Post automatába szeretné megkapni, akkor annak költsége felszámolásra rendelése során kerül.

A kártyákat Magyar Posta esetén ajánlva, tértivevényesen, szükség esetén elsőbbséggel postázzuk.
A kártyá átvételére a Magyar Posta vagy a FOX POST szabályzata szerint kerülhet sor.

A kártyák nem visszaválthatók, de amennyiben erre igény merülne föl, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét.A kiállított jegyek, kártyák és már leadott rendelések a szolgáltató feltételei szerint törölhetők, erre ráhatásunk nincs.

Rendelési és Fizetési feltételek

Azon kártyák melyek raktárról kerülnek értékesítésre fizetés után azonnal, de egy rövid 2-5 napos határidőn belül kézhez veheti.

Azon kártyákat, melyeket rendelnünk kell, vagy névre vagy időpontra szólnak a kártyák összértékének befizetése után intézzük.

On-line ügyintézés esetén: a fizetés történhet  azonnali bankkártyás fizetéssel, később átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra. 

Személyes ügyintézés minden jegy esetében megoldható. A megrendelt kártyákat, jegyeket, szolgáltatásokat kifizetheti előre utalással vagy irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával. 

Kártyákat utánvéttel nem áll módunkba küldeni.

Azokra jegyekre vagy túrákra , melyeket dátumra, időpontra kell foglalni a túra szervezője, jegy kibocsátója minden esetben a változtatás jogát fent tartja. Erre kollégáinknak ráhatása nincs.

Előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt, nem tudjuk teljesíteni a rendelést, ebben az esetben a befizetett összeget visszatérítünk.

Amennyiben a vásárló a befizetés után, eltekint az elkészült kártyák/jegyek átvételétől, a befizetet összeg nem visszatéríthető.

A kártyák/ jegyek  nem visszaválthatók, de amennyiben erre igény merülne fel, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét. A kiállított jegyek, kártyák és már leadott rendelések a szolgáltató feltételei szerint törölhetők, erre ráhatásunk nincs.

A törlési költségeket a szolgáltatók határozzák meg, valamint irodánk az ügyintézésért külön költséget számíthat fel. 

Kérdés esetén keresse kollégáinkat bizalommal.

Dokumentumok

Az alábbi részletes dokumentumok elérhetőek oldalunkon:

Bankártyás fizetési lehetőség tájékoztatás
 

Bankártyás fizetési lehetőség tájékoztatás - OTP BANK

Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját!
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

• Kártyaszám
(A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum
(A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód
(A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. 

Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!) 

 

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) 

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban.
Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

 

• Maestro
Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható.
Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást.
A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amenynyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Ha bármilyen okból a bankkártyával befizetett összeget visszatéríteni kényszerül az iroda, úgy a kifizetés során felmerült tranzakciós költséget, melyet a bank megtart, nem áll módunkban visszatéríteni.

www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666  

Bankártyás fizetési lehetőség tájékoztatás - Barion

Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére a BARION biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a BARION fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a BARION által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban.
Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! 

Ha bármilyen okból a bankkártyával befizetett összeget visszatéríteni kényszerül az iroda, úgy a kifizetés során felmerült tranzakciós költséget, melyet a fizető felület megtart, nem áll módunkban visszatéríteni.

Információk: https://www.barion.com/hu/
Általános szerződési feltételeik: https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulhatnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

0
    0
    Kosár
    A kosár üresVissza az oldalra